livetsomlisa

Alla inlägg under december 2011

Av Lisa Printz - 24 december 2011 19:16

Tjeanre! jaa idag så äre julafton! tänte visa lite bilder från idag.Typ vad jag fått och sånt! Juste GOD JUL!!


         Min söta lilla millan vart förälskad i en av sina julklappar som var  ett tuggben!




 Haha, jag mee ett bigga huvudXD



  MIn syrra josefine<3


 hehe, jag<3



  haha,så sööt mamma man har<3



  vår fina lilla jul gran<3 mammi orkade inte ta upp den sotra ur källaren.. så vi fick nöja oss med en liten istället<3 den ser typ as tråkig ut.. men den är mycke finare irl!<3



fick typ det här i julklapp och en kamera som jag inte har nå kort på:S <3<3

 

  örhängen<3


  mössa<3


   örhängen från min kompis pauline<3 tack tack pau<3 love you<3  hennes blogg: http://nagellacksfreaket.bloggplatsen.se/


   Fick ett as fint halsband av min söta kille<3<3som jag aldrig kommer ta av<3<3



  haha, fick en perukXD önskade mej ett present kort på nån frisör för att jag ville färga håret...så jag fick en peruk iställ.. Jag ser typ ut som en häxa i den!! bild längre ner...


  ahahah fattar inte att jag vågar lägga upp denna bild:S


  Godis<3



jaa... de var lite bilder från min julafton<3 nu ska jag nog gå och se lite tv mee mammi<3 ha de gött<3 pözz och kram<3<3 och  god jul allihopa<3





                                 

Av Lisa Printz - 24 december 2011 17:22

   Tjenare! Jag är då en tjej på 12 år vi namn Lisa. Som just har bestämmt sig att skaffa en liten blogg. Ni kanske vill veta lite mer om mej.. Så hska ni få  lite fakta om mig!


Namn: Lisa simone  printz.


ålder:12


Mamma: febe.

pappa: peter.

storasyter: josefine.

storebror: joel.

bonuspappa: lars-erik

bonusbror: Linus

bonussyster: thea

 hund: Millan.


bor:i lägenhet.


favoritmat: surströmming(staving),tacos m.m


favortfärg:turkos.


favritdjur: gris,hund,apa m.m


favorit årstid: sommar.


favort ämne i skolan: bild,musik,idrott,svenska m.m


favorit artist: eminem.


favorit låt: you belong whit mee,med tailor swift.


intressen: kompisar,dans,hundar,skype,dator m.m<3

Ja... de var lite fakta om lilla mig.


här kommer då en bild så ni kan se hur jag ser ut!:D





  hehe jaa så här ser jag ut....

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards