livetsomlisa

Alla inlägg under februari 2012

Av Lisa Printz - 29 februari 2012 20:40

  HAHA<3 Stina har nog blivit min nya vardag<3

Av Lisa Printz - 29 februari 2012 19:34

HejHej:)<3 Idag så hade vi bild!:) Det är as kul.Fast bild lektionerna är så korta.Det sug.Så jag fick ta hem min serie efterom att jag inte är klar med den än.Den är typ as dålg.Den heter typ "Suddet och Pennan"xD.

Fint namn va? Eller så inte..

Men jaja...Efter skolan så for jag yohanni å Stina hem till Stina. Vi hade as kul! Vi spelade in en liten galen film. Höll typ på att garva igäl.Yohanna var så fin som gammling..

Tänkte kanske lägga upp den på bloggen om jag orkar;) För stina spelade in den med sin ipod.Så då måste jag föra över filmen på datorn nån gång då jag är med Stina.Så vi får se när det blir..Om det blir;)

Sen ikväll så har jag typ inte gjort så mycket annat än att plugga engelska å rita klart serien.

Bloggar mer sen.

Hade bäst gegg häst<3


   Förlåt om det stör er att bilden e sne;) men orkar inte vända på den;)<3





Av Lisa Printz - 28 februari 2012 20:33

HejHej:)<3 Idag så har de varit en ganska så onormal dag. För först så fick jag en muffin av Maja.L för att jag vann en tävling på fb.Sen så fick vi hål lektionen före lunchen så vi fick extra lång lunchrast. Och sen en annan liten sak..Som jag kanske inte ska säga. En letråd väggutag! HAHAHA,okej det kanske inte var så mycke till letråd.Men iallfall vi hade dubbelpass i skridskor oxå.Det var faktiskt inte så jobbigt som jag trodde.. Rätt okej faktiskt.Sen ikväll så har jag varit med Nathalie å vi gjorde svenska läxan tsm.

Juste fick en ny klocka av Mammi!:D För min andra gick sönder;)

Nu så ska jag fortsätta att skypa med Stina.

Hade bäst blummi häst<3


  Ignorera min hand...  MIn nya kloockii!<3




Av Lisa Printz - 27 februari 2012 21:23

                               

                                                  
                                                  
       EFTER<3 fast de syns int så mycke på bilden men;)<3

FÖRE!<3


      

Av Lisa Printz - 27 februari 2012 20:55

HejHej:)<3Idag så var jag ledig eftersom att det va en k-dag. Tänkte igentligen dra ner på stan med någon men det blev inte. Fick inte tag i nån som kunde. Så jag spenderade dagen med att vara extra mycket med världens gulligaste sötnos Millan<3 Sen ikväll så var jag med Stina.Vi hade mega kul som vanligt. Sitter just nu å kollar igenom någora videos som jag å stina gjorde för ganska så länge sen.Håller typ på att garva igäl.

Bloggar mer sen<3

Hade bäst piss häst<3


 

Av Lisa Printz - 27 februari 2012 12:52

 

Ida Hedlund<3

du är en jätte snäll,rolig,söt å gullig tjej.Som jag inte känns så bra.Men vill gärna dig bättre<3


 

Daniela Arias<3

Vet inte riktigt vars jag ska börja. Daniela du är en jätte fin,rolig,snäll å gullig person.När man är som deppigast så kommer du alltid och muntrar upp en. Vet inte vad jag skulle göra utan dig.Vet jag har sagt det men jag säger det igen! Duhar värdens SÖTASTEFÖTTER!!<3


   

Nadja shali<3

Känner inte så jätte bra men du värkar vara en snäll å söt tjej.Vill gärna lära känna bättre<3



    

Elliot ulfsparre<3

Du är en jätte snäll,rolig,söt,fin å gullig lite kille. Känner inte så jätte bra. Men känns ändå som om jag gör det. Men vill lära känna lite bättre:)<3


 

Nora öhlin<3

Har kännt dig sen i början av 6:an. Då så sa vi mest bara hej till varandra.Nu så är vi världigt god vänner.Även om vi inte kännt varandra så jätte länge så känns det som om jag har kännt dig hela mitt liv.Du är en aldeles för snäll,söt,rolig,snygg,fin,gulli person<3 Vet inte vad jag hade gjort utan dig nora! Vet att jag sagt det men säger det igen! JAG ÄLSKAR DIG NORA ÖHLIN!<3<3 

   

Stina johansson<3

Känner dig inte så jätte bra men känns som om jag kännt dig i år. Du är snäll,söt,rolig,fin,gullig,snygg osv.Som jag sagt hela tiden måst värkligen va med dig snart.Å lära känna dig bättre!<3

 

   

Towa Gyllenberg<3

Du är en världigt snäll,rolig å söt tjej.Som jag nyligen lärt känna genom dansen. Du är väldigt bra på street dance å jag vill gärna lära känna dig bättre<3// MÄNNISKAN<3


 

Carlos Martinez<3

Du är en väldigt snäll å rolig kille. Känner dig ganska så bra. Men vill lära känna lite bättre;)<3


    

Wilma hägg<3

Du är en grymt fin,snäll,söt,rolig,snygg å gullig tjej. Som jag inte heller känner så bra. Men klart vill lära känna bättre.Å Jag bara måste få vara med dig nån gång<3


    

Sofia Lindskog<3 

Du är en väldigt snäll,rolig,fin,gullig, å söt tjej<3 Som jag inte känner så värst bra men bara måste  få lära känna bättre!<3




Ovido - Quiz & Flashcards