livetsomlisa

Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Lisa Printz - 14 februari 2012 20:14

Hejhej alla barn<3 Idag så har jag varit på skolan somvanligt. Juste idag så vare ju alla hjärtans dag. Hade tänkt se nån film mee stina. Men hon var sjuk idag med:( så jag och nathalie tillbringade kvällen med att titta på yohannas boxnings träning istället. Det var awesome.Men nu så ska jag ta mig en liten macka å fortsätta att skypa mee stina<3

Hade bäst boxnings häst<3


    

  Söt yohanna<3

   Smyg fotade natta;)<3


   Yeeh yohanna!<3

   Yeeh!<3 tummen upp för boxning<3

 Yohanna började bli less på att jag fotade så mycke;)<3 

   

   Jag å natta<3

   Goo yohanna! Mosa henne!

   Hahah,nemen oj! kolla vem man "råkade" få på bild;)<3

   Yohanna starkare än dom starkaste!<3

    Natta,jag å min söta lilla  boxare yohanna<3

Ovido - Quiz & Flashcards