livetsomlisa

Alla inlägg den 21 februari 2012

Av Lisa Printz - 21 februari 2012 20:49

HejHej<3 Det var väll en rätt okej skoldag idag. Vi åt plättar till lunch. Det var as gott. Jag,yohanna,natta å ottilia hade typ mat krig. När ottilia hämtade servetter för att spritsa så skrev jag och yohanna bajs på hennes bricka med grädde å sylt. Sen så hedde jag grädde på hennes stol å plättar i hennes glas. Sen när hon kom tbx så kastade hon en plätta på mig. Då så började värsta "mini" kriget. Mit kast var ju bara för awesome kallade det för "super flach".  Höll typ på att garva igäl. Men iallfall Sen sista lektionen så hade vi skidor. Danni vart så himla ägd. Vi slog vad om jag rammlade mest så skulle jag bära mina,Nathalies å dannis skidor tbx. Och om hon rammlade mest så skulle hon göra det.Och bra som jag är så vann jag!:)

Hehe,stackars lilla danni som fick bära alla skidor tbx till skolan<3

Sen ikväll så har jag typ pluggat,pluggat,pluggat å pluggat... Inte okej.

Nu så ska jag nog ta å se på tv.

Hade bäst<3


 


Ovido - Quiz & Flashcards