livetsomlisa

Alla inlägg den 10 februari 2012

Av Lisa Printz - 10 februari 2012 20:30

Tjenare<3 Yeeh idag så äre fredag,så sjukt sköönt. Kände värkligen att jag behövde vila lite från alla prov<3 Älskar värkligen fredagar för att vi har en as rolig skol dag eftersom att vi har syslöjd sista lektionen. Jag håller på att gör ett pennfack. Sen så äre ju helg.Och de ee ju alltid nice. Efter skolan så var jag med Nathalie.Vi pratade,skrattade,satt vid datorn osv. Hon for typ hem vid 5 tiden. Sen till middag så åt jag världens godaste maträtt surströmming!<3 Älskar värkligen surströmming det är så hilma gott<3Nu så skypar jag med min göllkorv Natta<3 Och lyssnar på när hon får ett utbrott på sin datorn. Det låter så sjukt kuul.Först så skäller hon på den och sen så blir hon tyst och sen börjar hon om igen. Hon säger att hon ska kasta datorn i marken och sen slänga in den till polisstationenxD Haha,Hon ee bara för gullig<3 Oj vad tiden går fort! Snart är klockan 8 och då ska jag se the voice mee mamma,millan,min bonus pappa å så klart en massa godsaker<3 Bloggar mer sen,hade bäst fritidshäst<3


 sötnos<3

   

   MIN BARA MIIN!<3<3

 

  finis<3

 

   

  sorry att jag inte Orkade vända bilden;) 

   

   

   

  Haha men fin potatis<3

    Mumms!<3

Ovido - Quiz & Flashcards