livetsomlisa

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Lisa Printz - 12 februari 2012 19:20

Hej igen<3Idag så har jag varit på street dance,som jag skrev tidigare idag;) det var ganska så kul. Fast det dåliga var att våran dans lärare hade varit sjuk nästan hela veckan så hon hade inte hunnit komma på så många danssteg.Men några iallfall. Få hoppas att hon har kommit på mer till nästa gång. Nu så ska jag se så ska det låta eller nått annat program å  äta lite kladdkaka! Mumms! Hade bäst flygande häst<3


 Mumms<3

    visspgrädde<3

Av Lisa Printz - 12 februari 2012 11:37

hej å hopp<3 Sitter som vanligt å taggar street dance kl 3 med Ottilia,Daniela,Felicia,Elvira å några till<3

Det kommer bli awesome. Sen ikväll så vet jag inte ritkigt vad jag ska göra. Kanske va med nån elr bara ta det lungt.Nu så ska jag ta å äta lite lunch.Bloggar nog mer ikväll hade bäst praty häst<3


   jag... klar för street dance<3 haha,Larsans hand i bakrundenxD

Ovido - Quiz & Flashcards