livetsomlisa

Alla inlägg den 25 februari 2012

Av Lisa Printz - 25 februari 2012 21:55


 

Av Lisa Printz - 25 februari 2012 19:58

HejHej!<3 SItter å skypar med stina efter att ha kommit hem från konsum med Stini. Vi handlade lite godis. Det var awesome! Vi fick serriöst en hjärtatck!Vi kunde serri inte sluta att skratta inne på konsum.Asså jag menar det vi kunde bara inte sluta att skratta. Asså vi höll på dö när vi såg minst 11 stycken som vi kände på konsum på mindre än en halv timme.

Först så såg vi våran gammla extra lärare monka.Sen sixten,william.A å willes pappa. Sen Ebba.E å hennes mamma.Sen min brorsas kompisar. Sen Hanna i 5:an å hennes pappa. Sen så såg vi tyska läraren oxå. Efter det så sa jag till stina asså om vi ser rektorn nu så är det nått som inte stämmer här. Och gissa vad... vi satt på en bänk och sen så ser man ett par långa ben som bärs av en man å då tittar man på hanns ansikte och ser att det är REKTORN! AHAHAH höll på å dö. Men nu ska jag se om det börjar nån bra film eller nå<3

Hade bäst flumm häst<3


   AHAHAHA,MIN sötnos!!<3   Haha,gud var läskig stini ser ut:0   <3  




Av Lisa Printz - 25 februari 2012 14:53

 

Amira!<3 Kan inte beskriva med ord hur mycket Jag saknar dig. Hur länge sen kan det vara som vi pratade sisst? kanske 5-6 år sen eller nått sånt. Hopppas att du har det bra. även om du inte läser ming blogg så vill jag att du ska veta att jag älskar dig även om du bor i england elr varse det nu var. Hoppas att jag nån gång ska få se dig igen<3

Av Lisa Printz - 25 februari 2012 14:20

HejHej:)<3 Sorry för att jag inte bloggade igår men var tvungen att göra mig klar för ursviken discot med Nora,Ronja å moa<3

Discot var väll inte så "jätte" kul.. Lite lång tråkigt sådär. Men det kunde ha varit värre. Det var iallafall kul å lära känna underbara Moa å Ronja lite bättre å Nora även om jag kännde henne ganska så bra innan så;)<3

Sen idag så har jag bara tagit det lungt.Är fortfarande as trött sen igår.

Men nu så måst jag gå ut med MIllan. Bloggar kanske mer sen.

Hade bäst party häst<3


  Så Såg min outfit ut på discot;)<3

   

 Så såg man ut på discot;)

 Tog bilden efter discot eftersom att jag inte hann ta den före;)

så det är därför som mitt hår kanske ser lite cp ut å jag lite trött ut;)

Ovido - Quiz & Flashcards