livetsomlisa

Alla inlägg under december 2011

Av Lisa Printz - 30 december 2011 22:02

Tjenare<3 Idag så har jag äntligen varit mee världens bästa nathalie<3Hade typ inte varit mee henne på år!<3

Vi spelade dator,pratade,var ute å tog kort å fick skratt atacker.

Sen vid halv fem så for jag hem och åt middag. Sen vart det å spela lite monopol<3

Och nu så sitter jag å skypar mee min söt potatisar pauline och stinaa<3;* här så kommer lite bilder från när jag var mee natta. Asså det kanske inte vart så många bilder för att hon inte riktigt gillar att bli plåtade;)<3 men de vart några bilder iallfall<3 ja.. så här kommer dom<3 Hade super<3

Fina Nathalie<3

   Skolkatalogen som jag å Natta typ alltid kollar i;)<3


  <3 jag å världens finaste<3

  finis<3

   <3

   <3

<3

  <3

   <3

  <3

  <3

  söt natta ramlade<3

  natta när hon gick i 5:an tror jag<3 sorry för att den ee fel väg;)<3

   göllunge<3

  neej!! så sööt!!<3

    



Av Lisa Printz - 29 december 2011 16:56

Tjenare alla bloggare<3 Idag så vaknade jag vid 8 tiden. För att jag skulle till lassa och rönka min lilla tå som typ är lite sne. Det gick ganska så bra. Behöver inte operera elr nått. Men  bara om jag får jätte ont i den så skulle vi kontakta dom igen. Sen efter vi hade varit där så for vi på frasses och åt hamburgare=mumms<3

Lite senare så for jag å mamma till min kusin johanna och hämtade hennes hund Lilly.Hon är en liten söt chihuahua.Hon ska typ vara här till på måndag tror jag. Just nu så skypar jag mee william å simon ochbväntar på att världens gulligast stina ska komma!<3 hade Bäst!<3


Söta Lilly<3

   Millan å mini Lilly<3

  Lilly hur söt få man vaa!<3

   haha,Millan ee besatt av bollen;)<3

   <3 vadå söt?<3

    ojojoj vilken sötnöt!<3



Av Lisa Printz - 28 december 2011 16:46

Hejsan alla bloggare!<3 Idag så har jag å stinish varit på eddahallen och simmat lite. där så träffade vi ihab och hanns skit söta lilla syrra. Så vi var lite med henne. Är jätte trött nu så ska nog lägga mig å titta lite på tv<3 Hare super<3



  Söt MIllan<3


Av Lisa Printz - 27 december 2011 18:49

Tjenare<3 Sitter och deppar framför datorn för att stinsh just farit hem:(<3 menä lite gladare nu då jag skypar mee dom bästa william,simon å natta<3 hehe, nu så kommer det lite bilder från idag:D<3 hare bäst flummhäst<3 pöss å kram<3


<3

  jag i stinsh glasögon<3

   stinsh<3

  jag å stinsh<3

    söt stinsh<3

      neej!! så sjukt fin stinsh<3

   <3

 <3

   haha men sööt<3

   haha, stinsh å millan<3

  Millan<3

  <3


<3

  <3





Av Lisa Printz - 27 december 2011 13:14

Tjabba alla bloggizar! ida så blire å va mee stönöten stina! just nu så sitter vi å flummar framför datorn som vanligt<3

Sen så blire väl å gå ut mee MIllan å ta lite kort<3 tjoow<3 bloggar meer sen<3

   MIn sötgröt

Av Lisa Printz - 26 december 2011 20:39

Tjenare!<3 Nu så sitter jag vid datorn och äter skinkmacka medan jag skypar mee dom bästa Pauline och daniela<3 Dags att göra lite reklam för paus och dannis  blogg;) dannis blogg: http://danielaarias.blogg.se/

Paulines blogg: http://nagellacksfreaket.bloggplatsen.se/

Nu kommer det lite bilder från idag<3



Jag å stinish!<3

   Söt stina!!<3

   haha stina<3

   vi träffade söta yohanna<3<3

   stina å johannish!<3

   träffade också sandra där<3<3


haha stinii<3<3

   haha men sööt<3

 haha gölli<3

   hehe jag å stinish<3

   stinsh villar i masage stolen<3

    fika<3

  hehe köpte henne tröja idag<3 asså det är som "små hål" i men det syns typ inte:S asså ska typ ha ett rosa linne under<3<3

   tröjan;S<3

   fick en parfym av min bonus pappas föräldrar

    mamma,mina bonus pappa och thea min bonus syrra<3<3 ;*


ja..... de var lite bilder från idag<3 bloggar meer imorron<3 hare bäst gummihäst<3 ;* pöözz å kraam<3



Av Lisa Printz - 26 december 2011 11:23

Tjenare alla bloggizar<3 Idag så ska jag på stan mee världens bästa stina!<3Kan inte vara där så länge för sen så ska vi bort till min bonus pappas föräldrar och äta middag.Men fick typ inte ta mee kameran till stan:(<3 men kanske ska ta lite bilder när vi är hos min bonus pappas  föräldrar.. ja... men vi får se;) Hare bäst gummihäst!<3

  Bjuder på denna bild...;)

Av Lisa Printz - 25 december 2011 22:33

Tjenare<3 Idag så har jag farit runt ganska så mycke<3 först så var jag oss pappa och hade en liten "julafton" där. Sen så for jag hem och åt middag. Sen så får jag,mamma,josefina,moster ellinor och hennes kille anser till min andra moster eva,hennes man kent och deras hundar oliver och tindra<3 Lite senare så får vi till mormor.Där så fick vi  juklappar och lite fika<3 Sen så for vi hem igen<3 just nu så sitter jag vid datorn och ja.. gör inget specielt<3 här kommer lite bilder från idag<3


Julklpparna från pappa<3

    

Tindra<3

   ellinor och tindra<3

   Oliver<3

     Tindra<3

  Dom här har min moster eva gjort!<3

  <3

   <3

  <3

  <3

     snygga ellinor<3

   haha men sööt<3

 <3

  fika<3

   <3

  Fick stickade sockar och två pannband av mormor<3

   haha,men Millan då<3

   söta millan<3

    hehe jag:S <3


ja... de var nog allt för ikväll<3 hare bäst!<3 pözz å kram<3<3

Ovido - Quiz & Flashcards