livetsomlisa

Alla inlägg under maj 2012

Av Lisa Printz - 31 maj 2012 21:32

TjaTja!<3  Idag så var det ju den dära tobaksfri duo saken.Å de var as kul. 

Jag har klippt mig idag. Och tonat håret:D

Det var rätt okej!:D

Bild får ni sen. Håret har inte torkat än. 

Å jag ska sova nu så. Go natt<3


Av Lisa Printz - 30 maj 2012 20:55

   

Av Lisa Printz - 30 maj 2012 20:18

TjenaTjena!<3 Idag så hare varit en rätt okej dag. Vi hade SO prov. De gick ganska så bra tror jag:S

Vart as sur för att Zeb kom int te skolan idag:( Så nu kunde jag inte gosa med hanns hår..:(<3

Men han måste komma imororn annars...>:D

Aja..Imorron så har vi spanska proooov. Hoppas de gåår bra! Tror nog det:) 

Sen så ska vi typ gå te stan å plocka snus elr siggarer å varje gång vi hittar de så ska vi tuta med en tuta. Vi gör det typ för att vår skola e med i tobaksfriduo.

Nu blire å skypa me Natta.

Tjooooo<3


 

Men gud vad fin man e dårå....


Av Lisa Printz - 29 maj 2012 18:11

Tja! Jag å Sabina Har typ alltid drömmt om att om att typ "pilla" i Zebs hååår. Han hår e så jävla mysigt! Man vill ju bara krama om de! Å så idag så typ gick jag å Sabbe te Zeb å sen typ "pillade" Vi i hanns hår. Å nu så är vi besatta av deeet!Hanns håår är som fluffigt å stort!:)

Jag å Sabbe Ska gifta oss men Zebs hårxD Men han ska typ klippa sig idag:( Men han lovade att det inte skulle bli så kort!:) 

Tänkte ba säga de.

Tjooooo;)

Av Lisa Printz - 28 maj 2012 16:41

 

Mumms.Ignorera mitt face....

Av Lisa Printz - 27 maj 2012 22:35

jaa... Ikväll var jag med pauline. Vi hade as kul. Vi hoppade studsmatta. Å jag facerapade henne! mUHAHAH... Men då skrev hon typ till as många killar på min mobil " Hej, Jag vill bli din tjej. Vill du bli ihop med mig". sÅ NU HAR JAG Å PAU LITE KRIIIG.

Ska sova nu gonatti<3


 

Av Lisa Printz - 27 maj 2012 12:56

TjenaTjena Det är så sjukt fiiint väder idaaaaag. Så jag gick en riktig långpromenad med millan<3

Det var as sköönt! Nu så ska jag gå  te Mormor å fika<3 För de e ju morsdag!:)<3


 

Ett riktigt shorts väder idag!<3

Ovido - Quiz & Flashcards