livetsomlisa

Alla inlägg den 26 maj 2012

Av Lisa Printz - 26 maj 2012 20:57

Tja,Idag så drog jag,mamma å Josse ner på solbacken. Jag köpte en bekiini å små hörlurar som man stoppar i öronen.

Sen så var det grymt väder. Så jag satte mig på balkongen å solade lite!

Nu ska jag ta å se lite eurovision blablabla...:)

Heja sverige! 

Får väll ta å se om jag orkar vara uppe tills de slutar. Är as trött från igår..

Kramizar Lisaa<3


   

Köpt på intersport ingen aning om vad dom kostade:S<3

Av Lisa Printz - 26 maj 2012 15:20

HejHej:) Discot igår var ganska så kul. Har typ aldrig dansat så mycke på nå disco förut.

Sen när vi stod å dansade så hörde vi något som lät. Å sen började det stinka skit äckligt där inne. Å då rusade alla ut. Det var typ nån i 9:an elr äldre som hade slängt en stinck bomb där inne. Men efter typ en kvart så luktade det inte längre.Dom fick typ tag i den som gjorde det. Å typ as att han inte skulle göra om det igen osv.

Det var as grymt för Danni fick dansa tryckare me Noah igen:) Tack vare mig,man e ju stolt!<3 Sen dansade Julia med Elliot. Själv så dansade jag inte nån tryckare. Elr joo med Mirja,Sabina,Felicia,Julia,Lucas å Samuel i en ända stor klump. Sen så Ramlade vi för att se vad dom andra gjorde då. Å alla bara skrattade åt ossxD

Kramizar Lisa:)<3

Ovido - Quiz & Flashcards