livetsomlisa

Direktlänk till inlägg 26 maj 2012

Trodde jag kunde lita på dig..

Av Lisa Printz - 26 maj 2012 15:20

HejHej:) Discot igår var ganska så kul. Har typ aldrig dansat så mycke på nå disco förut.

Sen när vi stod å dansade så hörde vi något som lät. Å sen började det stinka skit äckligt där inne. Å då rusade alla ut. Det var typ nån i 9:an elr äldre som hade slängt en stinck bomb där inne. Men efter typ en kvart så luktade det inte längre.Dom fick typ tag i den som gjorde det. Å typ as att han inte skulle göra om det igen osv.

Det var as grymt för Danni fick dansa tryckare me Noah igen:) Tack vare mig,man e ju stolt!<3 Sen dansade Julia med Elliot. Själv så dansade jag inte nån tryckare. Elr joo med Mirja,Sabina,Felicia,Julia,Lucas å Samuel i en ända stor klump. Sen så Ramlade vi för att se vad dom andra gjorde då. Å alla bara skrattade åt ossxD

Kramizar Lisa:)<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Printz - 23 juni 2012 12:07

Tänkte prova blogga på blogg.se istället. Har fortfarande kvar den här bloggen ifall jag skulle vilja byta tbx till bloggplatsen. Min nya blogg har ingen header än. Så den är jävligt ful nu. Men de får ni leva me! länken: http://lisaaprin...

Av Lisa Printz - 22 juni 2012 12:08


      Linne GinaTricot, 79 kr. ShortsGinaTricot 249 kr. ...

Av Lisa Printz - 19 juni 2012 18:02

       

Ovido - Quiz & Flashcards