livetsomlisa

Alla inlägg den 8 maj 2012

Av Lisa Printz - 8 maj 2012 20:10

Jau.. Då var man sjuk. Har as ont i halsen. Å kan knappt prata... Så har spenderat deagen med att Ligga i sängen å se på film å nördat FB... Sen inte nog med att man e sjuk så Går de int att ladda över bilder från kameran te datorn längre....ÅHHHHHHHHHHHH.... BAJS KORVAR.-.-<3

Så här får ni en helt randoom bild Som inte alls hör me inlägget att göra.. men va faan... Vem bryr sig;)

Kramizar Lisaaa<3


 


Av Lisa Printz - 8 maj 2012 11:27

HejHej! Förlåt att jag int bloggade igår... Men först så for jag till optikern för att kolla min syn. Den hadde inte förändratts så mycke. Jag tog hem några nya bågar som jag skulle prova. Sen på kvällen så drog jag te Loftet mee Stina,Natta,Danni,Ismael,Noah,Zeb å några fler.

Det gick tydligen int att ladda upp några bilder från loftet igår:( Så tyvär så får ni inga bilder på detta inlägg...

Kramizar Lisa<3


Ovido - Quiz & Flashcards