livetsomlisa

Alla inlägg den 2 maj 2012

Av Lisa Printz - 2 maj 2012 20:45

1.Sexigaste killen på NH?

Svar: HAHA,Finns många! Men en av dom är väll Max Bystedt.

_______________________________________________________________________________________________________________

2.Hur Snygg tycker du att du själv är på en skala 1-10?

Svar: Ehm... Om jag skulle säga nå över 5 (vilket jag aldrig skulle göra) så skulle de låta stöddigt. Å om jag säger under fem så låter de som att jag inte har bra självförtroende. Å de skulle vara som att klancka ner på sig själv. Så svaret blir nog 5.

________________________________________________________________________________________________________________

3.Vem gillar du nu?

Svar: Dig<3

_______________________________________________________________________________________________________________

4: Sötaste tjej å kille  på NH i 6:a,6:b,6c å 6.D?

Svar: 6:a: Anna å de Finns ingen söt killei den klassen. 

6:b Daniela å Noah.

6:c Fanny å William.W

6 d: Ronja å Gustav.

_____________________________________________________________________________________________________________

5.Borta vs hemma?

Svar:Hemma.

___________________

6.Noah Ahnqvist vs Zeb Ramstedt?

Svar: Menaru som vän? Isåfall Båda!

___________________________________

7.Pojkvän vs kompisar?

Svar: Båda!

_____________________________________

8:Choklad vs skratta?

Svar:Båda! Elr kanske skaratta!

________________________________________

9.Smsa vs ringa?

Svar: Kanske smsa.

__________________________________________

10.Skype vs ringa i telefån?

Svar: Hm.. Kanske skype.

_____________________________________________

11.Förskyld vs magsjuka?

Svar:Förskyld!

______________________________________________________________________________________________________________

 12.Vem e sötaste killen i klassen?

SVar:Noah.

_____________________________________________________________________________________________________________

13. Snyggaste 98:a,99:a å 00 tjej å kille?

svar: 98:a Ramina Parsa å Sebastian Pettersson.

99:a  Sabina Zickerman å Pelle Delborn.

00.a  Alva Fahlman å Elliot Ulfsparre.

_________________________________________________________________________________________________________________

 14.Vad är de roligaste med att ha en blogg?

Svar: Att lägga upp bilder å låta andra ta del av dom.

_____________________________________________________________________________________________________________

15.Dina bästa vänner? 

Svar: Har så många orkar int räkna upp alla. Men några av dom är:Stina,Ottilia,Nathalie,Daniela,Yohanna osv.

_____________________________________________________________________________________________________________

16. Vem är du kär i?

Svar: Tar inte upp det här på bloggen.

_____________________________________________________________________________________________________________

17.Vem vill du bli tsm mee? 

Svar: Samma svar här tar int upp de på bloggen.

_____________________________________________________________________________________________________________

18.Who did the header i like it very much!

Svar: Amanda Byberg! TackTack!:)

_____________________________________________________________________________________________________________


Av Lisa Printz - 2 maj 2012 20:26

HejHej!:) Idag på skolan så hade jag å Ismael ett litet mini krig. SOm vanligt då. Det började med att förra veckan så kallade han mig omogen å då gjorde otti "Maske" Av ris som hon rullade ihop. Sen la jag de i Ismaels hår. Då Kastade han papper med vatten på mig..-.- Sen sa jag:Kallar du mig omogen en gång till så ska du får på Onsdag nästa vecka... Han ba:OMGEN OMOGEN...Så idag så Gjorde Otti Bönde av bönor å fisk! Då kastade jag de på han>:D Å Nu e han sur.. Men ska ge igen,igen.... Han får skylla sig själv! Han bad om de>:D

De var bara de jag tänkte säga!

Kramizar Lisa<3


HAHAHA,Ismael! Jag fick ett kort på dig iallfall>:D  

Av Lisa Printz - 2 maj 2012 20:23

Hejhej!:) Rubriken säger allt! Frågestunden är då avslutat! Kommer göra ett inlägg med frågorna lite senare ikväll.

Bara så ni vet. 

Kramizar Lisa<3


 

Ovido - Quiz & Flashcards