livetsomlisa

Alla inlägg den 4 maj 2012

Av Lisa Printz - 4 maj 2012 17:34

Nu så blir detta et snabbt inlägg eftersom att jag ska på Ursviken disco nu. Bild på hur jag såg ut  på discot får ni sen!<3

Kramizar LIsaaa<3


Av Lisa Printz - 4 maj 2012 16:00

HejHej:) Igår var jag på loftet med Natta,Stina,Danni,Nora,Ismael,Noah,Zeb å några fler. Vi körde burträsk bingo. Då står det en hel lista å då ska man hitta dom sakerna som står där. De lag som hittat flest sker vinner!

Jag var mee Ismael,Danni å Stina! Vi vann!:D Det var tack vara is för att han bodde så nära så han cyklade bara hem å hämtade några saker!  Vi vann jätte mycke godis var!

De va as kul<3

Å jag kastade aldrig bönbröderna på Is! För han lovade att sluta kalla mig omgoen om jag inte kastade nått på han.. Och desutom så är han as snäll<3<3

Nu kommer lite bilder från loftet!

Kramizar Lisa<3


       

 


Ovido - Quiz & Flashcards