livetsomlisa

Direktlänk till inlägg 10 maj 2012

Känslan då man är duktig å far ut å springer å sen så sätter man sig å äter chips-.-

Av Lisa Printz - 10 maj 2012 21:12

HejHej!:) Idag så hade vi Nationella prov i engelska. Vi hade två engelska Nationella prov oxå i tisdags men då var jag ju sjuk så  får göra de sen nån gång.Provet gick ganska så bra. Man skulle skriva en liten berättelse på Engelska om hur man trodde att världen skulle se ut om 100 år typ. Jag skrev typ två sidor. Alltså två a4 Papper;)  Sen nu så har jag å Stina varit ute å sprungit! Vi sprang förbi Nordanå å sen gjorde vi lite armhävningar osv.

Men nu så ska jag ta å se på film.

Kramizar Lisa<3


     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Printz - 23 juni 2012 12:07

Tänkte prova blogga på blogg.se istället. Har fortfarande kvar den här bloggen ifall jag skulle vilja byta tbx till bloggplatsen. Min nya blogg har ingen header än. Så den är jävligt ful nu. Men de får ni leva me! länken: http://lisaaprin...

Av Lisa Printz - 22 juni 2012 12:08


      Linne GinaTricot, 79 kr. ShortsGinaTricot 249 kr. ...

Av Lisa Printz - 19 juni 2012 18:02

       

Ovido - Quiz & Flashcards