livetsomlisa

Alla inlägg den 19 februari 2012

Av Lisa Printz - 19 februari 2012 21:07


1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Hehe okej<3

2.Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Snart,jag blir sminkad;)<3

3.Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en bus

Hej ska vi mötas imorron?<3

4.

Vilket sms blev du mest berörd av?
Hehe,dsm<3<3<3

5.

Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
GLAD ALLA HJÄRTANS DAG<3<3

6.

Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Håå..Trisst! Finns älsk;*<3

7.

Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Fast vi har inget internet:(<3

8.

Vad vill du höra mest av allt?
Vad kul<3

9.

Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Tahaha<3<3

10.

Din romantiska replik?
Skrott<3

11.

Vad skulle du säga om du blev bestulen?
men På vilket sätt menar du fuck you?:P

Av Lisa Printz - 19 februari 2012 14:10

 MIn bara min älskade MIllan<3<3 

Av Lisa Printz - 19 februari 2012 13:34

HejHej<3 Idag så ska jag på street dance som vanligt kl 3 till 4. Sen så fyllar Mamma år idag:) Så sen ikväll så ska vi får gäster. Mamma har bakat en cheesecake.Mumms Vill typ äta upp den nu. Men jaja.. Får väll "försöka" vänta tills kväll.

Nu så ska jag fortsätta att städa rummet lite.

Hade bäst dans häst<3





Ovido - Quiz & Flashcards