livetsomlisa

Alla inlägg den 23 februari 2012

Av Lisa Printz - 23 februari 2012 20:40

HejHej<3 Idag så har det varit en piss bajs tråkig skoldag. Eftersom att dom roligaste sötpotatisarna var sjuka;( Stina Yohanna å Ottilia:( Ottilia som aldrig brukar vara sjuk... Men jaja.. Jag hade ju Daniela,Natta,Felle,nora å en massa fler som underhöll mig. Sen ikväll så har jag mest suttit å tråkat framför datorn-.-

MIn klass ska typ vara med i nån lilla aktuelt skola sak.. Så vi ska typ vara med på tv å tävla mot nån annan klass nån gång i mars eller nåt. Så imorron ska vi filma när vi sjunger en ramsa. Awesome.

Juste Taggar Fredag så grymt mycke!!!<3Ska fara på ursviken discot med min sötnos Nora!<3 Sen så ska hon sova över hoss mig<3

Hade bäst<3


     


Förlåt för bigga stora bilder..<3 men det gick typ int å förminska dom;(<3

Ovido - Quiz & Flashcards