livetsomlisa

Alla inlägg den 11 februari 2012

Av Lisa Printz - 11 februari 2012 18:17

Hejhej alla barn<3 Haha,gloomde visst rubriken på förra inläggetxD snacka om att man ee skillad...Det bajsiga är att det inte går att ändra... Eller det går men då så far typ halva texten bort och då måst jag skriva om den å det orkar jag inte.

Idag så skulle jag igentligen jag vara mee Nora men hon kunde typ inte.Så jag for till Stina istället. Vi hade as kul.Vi pratade,skrattade,flummade,satt vid datorn,tog kort,filmade osv.kanske lägger upp filmen sen<3 2 filmer spelade hon in via sin ipod. Så då måst hon föra över dom på min dator. Men kanske lägger upp den andra ikväll vi får se<3 Sen ikväll så ska jag nog bara ta det lungt.Ha en hemma ikväll typ.Bloggar kanske mer ikväll,hade bäst flood häst<3


Haha,meen sööt<3

  MIN BARA MIN!<3

     

     Göllunge<3

Ovido - Quiz & Flashcards