livetsomlisa

Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Lisa Printz - 13 februari 2012 19:52

Hejhej alla barn<3 Idag så har det varit nästan en helt vanlig skoldag. Okej... den var långt ifrån normal. Kan tyvär inte skriva ner alla detaljer. Men en rolig sak är Nathalie har flyttat! Så nu bor hon i lägenheterna nedanför mig. Det är awesome. Eftersom att då kan vi följa varandra till och från skola,å då har vi ju närmare till varandra. Sen ikväll så har jag pluggat lite inför engelska provet som vi ska ha imorron;(  skit kuul!:D not! Juste imorron så är det alla hjärtans dag<3 Vet inte riktigt vad jag ska göra då.Man är ju forever alone. Men ska kanske se nån film me nån kompis eller nåt. skulle vilja se jag saknar dig med stina. Men stina är sjuk:(<3 hoppas hon blir frisk tills imorron<3 annars...<3

men nu så ska jag fortsätta att skypa mee pauline<3

Hade bäst flygande häst<3


  

    Den här bruden e grymt saknad!<3 

Ovido - Quiz & Flashcards