livetsomlisa

Alla inlägg den 15 februari 2012

Av Lisa Printz - 15 februari 2012 18:08

Hejhej<3 Idag så skolan så hände det typ inget specielt. Eller... Det hände nått specielt för natta<3 hon kommer typ döda mig nu men.. Hon vart typ as glad för att hon sa hej till en som hon gillar och han ba:tja.. Hon fick seriöst hyper damp.

Sen efter skolan så var jag med Ebba å  Natta hoss natta;) Det var awesome. Men det vart inte så länge eftersom att det typ tog ett år för oss att gå dit. Vi är inte direkt världens snabbaste. Men nu så ska jag fortsätta å skypa mee min sötpotatis paulne<3 Hade bäst bajs häst<3


Jag natta å ebbo<3

  MINA!<3

  Oj,kolla vad vi hittade hoss natta;)

  haha ebba<3

    Lite suddig bild men..<3   Nattas mys tofflor<3   Haha,ebba gömmer sig för kameran;)<3  <3






Ovido - Quiz & Flashcards