livetsomlisa

Direktlänk till inlägg 27 februari 2012

"10 första som "gillar" skriver jag något snällt om på bloggen"

Av Lisa Printz - 27 februari 2012 12:52

 

Ida Hedlund<3

du är en jätte snäll,rolig,söt å gullig tjej.Som jag inte känns så bra.Men vill gärna dig bättre<3


 

Daniela Arias<3

Vet inte riktigt vars jag ska börja. Daniela du är en jätte fin,rolig,snäll å gullig person.När man är som deppigast så kommer du alltid och muntrar upp en. Vet inte vad jag skulle göra utan dig.Vet jag har sagt det men jag säger det igen! Duhar värdens SÖTASTEFÖTTER!!<3


   

Nadja shali<3

Känner inte så jätte bra men du värkar vara en snäll å söt tjej.Vill gärna lära känna bättre<3



    

Elliot ulfsparre<3

Du är en jätte snäll,rolig,söt,fin å gullig lite kille. Känner inte så jätte bra. Men känns ändå som om jag gör det. Men vill lära känna lite bättre:)<3


 

Nora öhlin<3

Har kännt dig sen i början av 6:an. Då så sa vi mest bara hej till varandra.Nu så är vi världigt god vänner.Även om vi inte kännt varandra så jätte länge så känns det som om jag har kännt dig hela mitt liv.Du är en aldeles för snäll,söt,rolig,snygg,fin,gulli person<3 Vet inte vad jag hade gjort utan dig nora! Vet att jag sagt det men säger det igen! JAG ÄLSKAR DIG NORA ÖHLIN!<3<3 

   

Stina johansson<3

Känner dig inte så jätte bra men känns som om jag kännt dig i år. Du är snäll,söt,rolig,fin,gullig,snygg osv.Som jag sagt hela tiden måst värkligen va med dig snart.Å lära känna dig bättre!<3

 

   

Towa Gyllenberg<3

Du är en världigt snäll,rolig å söt tjej.Som jag nyligen lärt känna genom dansen. Du är väldigt bra på street dance å jag vill gärna lära känna dig bättre<3// MÄNNISKAN<3


 

Carlos Martinez<3

Du är en väldigt snäll å rolig kille. Känner dig ganska så bra. Men vill lära känna lite bättre;)<3


    

Wilma hägg<3

Du är en grymt fin,snäll,söt,rolig,snygg å gullig tjej. Som jag inte heller känner så bra. Men klart vill lära känna bättre.Å Jag bara måste få vara med dig nån gång<3


    

Sofia Lindskog<3 

Du är en väldigt snäll,rolig,fin,gullig, å söt tjej<3 Som jag inte känner så värst bra men bara måste  få lära känna bättre!<3




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Printz - 23 juni 2012 12:07

Tänkte prova blogga på blogg.se istället. Har fortfarande kvar den här bloggen ifall jag skulle vilja byta tbx till bloggplatsen. Min nya blogg har ingen header än. Så den är jävligt ful nu. Men de får ni leva me! länken: http://lisaaprin...

Av Lisa Printz - 22 juni 2012 12:08


      Linne GinaTricot, 79 kr. ShortsGinaTricot 249 kr. ...

Av Lisa Printz - 19 juni 2012 18:02

       

Ovido - Quiz & Flashcards