livetsomlisa

Alla inlägg under februari 2012

Av Lisa Printz - 7 februari 2012 20:26

Hej alla barn;)<3Idag så har vi haft en halv jobbig skoldag;=)<3


vi började 08.15

Då hade vi matte prov.Inte så kul.

 09.20-läsråd.Det är rätt okej.

09.45- engelska=pissbajs tråkigt.

10.35-No,det är väll ganska så okej.

11.25-LUNCH "jippi".

12.30-so, det ärätt okej.

Sen sista lektionen 13.50 så hade vi gympa= ganska så kul<3


Sen nu så har jag pluggat till spanska provet på torsdag.

Man taggar ju värkligen Nationella provet imorron då-.-

INTE OKEJ!

Men muntrade upp mig med en kex choklad= mumms<3

Nu så ska jag lägga mig å sova lite<3 måst ju orka upp till skolan imorron<3

Bloggar mer imorron. Hade bäst<3


 

  MIllan vart rädd för mig,så hon gömde sig under bordet<3 

   mumms<3

   Hehe,millan luktade på kameran<3


   





Av Lisa Printz - 5 februari 2012 14:14

Hejsan<3 Idag ungefär kl 3 så ska jag börja street dance<3 Det kommer bli awesome. Sen ikväll så ska jag nog bara ta det lungt.Just nu så sitter jag å skypar mee ottilia.Hon är lite udda hon... Hon sitter å biter på en sked-.- Typiskt ottilia<3

Bloggar nog mer sen<3 hade bäst<3


ahah men sööt<3

    ahaahah ottilia äter kockos

   hahahah!<3

   

Av Lisa Printz - 4 februari 2012 15:53

Hejsan<3 Hann inte skriva nått går eftersom att direkt som jag kom hem från skolan så skulle jag göra mig klar och sen for jag till bureå discot. Det var as roligt. Fast i början när vi gick in så var det as läskigt. Men sen när man började dansa loss lite mer så vart det as kul.Så jag vill passa på å tack Natta,daniela,stina,ottilia,julia,johanna,sabina,m
irja å evelina för en as grym kväll<3 Nu så ska jag ta å städa rummet lite. Bloggar kanske mer sen<3 hade bäst<3


jaa.. dom här kläderna hade jag på discot<3

    så här såg jag ut igår på discot<3


  var bara tvungen att lägga upp den här otroligt söta bilden på ottilia:D<3

Av Lisa Printz - 2 februari 2012 16:35

hejhej<3 jaa så gud vad jag taggar fredag!För att vi har en helt okej skoldag.Och sen så ska jag på bure discot!<3TAGGA TAGGA TAGGA!Fast en sak jag inte längtar till är att vi ska ha no prov imorron.Men det ska nog gå bra.Och förlåt om jag inte har bloggat på typ tre dagar.Kanske inte hinner blogga riktigt varje dag men ska förska att blogga så ofta jag kan.Taggar värkligen inte nästa vecka för då så ska vi typ ha 5 bajs prov å det sug.Sitter just nu å skypar mee mina sötpotatisar nathalie å stinah<3Men nu så ska jag gå å äta middag. Sen ikväll så blire väll å ta det lungt,kanske se på tv elr nått.

Hade bäst<3


MIn bara min sötunge<3

  Trött eller vad?<3

    hehe,ny bilden<3

   




Ovido - Quiz & Flashcards