livetsomlisa

Alla inlägg den 1 april 2012

Av Lisa Printz - 1 april 2012 18:29

Jaa...Vars ska jag börja.... Första gången jag träffade dig så visste jag direkt att vi skulle få minnen för livet tsm.

När jag äntligen fick dig.. Du var min.. Så vart jag mer än glad. Jag vart överlycklig. MIllan...

När jag mår som sämst tröstar du alltid mig med dina kramar. När jag gråter finns du alltid där.

Vi gör allt tsm. Skrattar,bråkar,gråter,busar,"pratar",leker,sover osv. Precis allt.

Vet inte vad jag hade gjort utan dig. Du är den ända riktiga vän jag har som jag kan lita på.

Vet att jag sagt det men jag säger det igen JAG ÄLSKAR DIG MILLAN<3<3<3<3<3<3<3<3

Är så glad att jag har dig<3


 

MILLAN,min kärlek till dig är så stor satt jag inte kan beskriva den<3



Av Lisa Printz - 1 april 2012 18:14

HejHej:)  Igår på dan så for jag och Nora på stan.Hon köpte en jätte snygg halsring och lite annat. Själv så köpte jag bara en mjukglass.

Sen på kvällen så sovde Nathalie å Nora över hoss mig. Det var jätte kul.

Vi gjorde lite olika saker. såg på två filmer. Fast minns inte  vad dom hette. Men dom va bra iallfall.

Sen idag så for jag,mamma å MIn syrra på stan. Jag letade efter en nya cykel hjälm och en nya vårjacka. Men hittade inget.

Bloggar mer sen.

Hade bäst gråt häst<3


      

     

Ovido - Quiz & Flashcards