livetsomlisa

Alla inlägg den 7 april 2012

Av Lisa Printz - 7 april 2012 22:23

Jaau<3 Nu har jag alltså en ny header:)

Amanda var snäll och gjorde en:)

Kan ni inte se den så komentera isåfall!<3


 

Tack för headern världens finaste Amanda!<3


Av Lisa Printz - 7 april 2012 21:04

Jaa... Rubriken säger allt!Jag tänkte skaffa en nya header eftersom att den jag har nu är lite tråkig. Och jag vill typ ha bilder  istället för att det ska stå: Lisaprintzlisaprintzlisaprintz osv...Jag vet typ inte hur man gör en header med bilder heller...  Så jag undrar om nån kan vara jätte gullig å göra en ny header åt mig? isåfall komentera eller skriv te mig på fb om du inte vill komentera. Skulle bli väldigt tacksam om det var nån som ville:)<3


 

Av Lisa Printz - 7 april 2012 13:34

Tilda Höglander var en tjej som gick i 7:an på samma skola som mig. Hon spelade hockey. Kände henne inte.. Men såg henne på skolan lite då och då. Nu är det så att hon inte finns längre. Tror det var på Torsdags kvällen eller nått..

Ett blod kärl sprack. Hon opererades i flera timmar.. Men tyvär så överlevde hon inte...

Även om jag inte kände henne så tycker jag att det är väldigt sorligt att nån så ung ska behöva dö. Livet är så oretvist ibland. Önskar att jag hade fått lära känna henne. Det är oxå synd att en som är så godhjärtad ska behöva dö...

 Vila i frid Tilda<3<3<3


 

Av Lisa Printz - 7 april 2012 12:31

HejHej:)<3 Igår så sov jag,Ottilia och Stina över hoss Evelina.B<3

Vi hade as kuuul!<3 Vi pratade,spionerade på hennes brorrsa,sjöng singstar,åt godis osv.

Vi la oss typ vid 4 tiden...<3 Så nu är jag värkligen as tröött..

Ska nog ta å lägga mig och vila ett tag.

Bloggar mer sen..

Hade bäst påsk häst<3


       

Ovido - Quiz & Flashcards