livetsomlisa

Direktlänk till inlägg 5 juni 2012

Opperation Dagsvärke.

Av Lisa Printz - 5 juni 2012 23:23

Tjoo! Idag så var vi lediga. Å vi är även lediga imorron. Vi var lediga idag för att vår skola är med i nå operation dagsvärke. Då ska man jobba en hel dag typ i 4 timmar med någonting. För att sammla ihop pengar till haiti.

Jag drog te min broder å städade hoss han! Han hade typ ett helt disberg. Typiskt Joel-,- 

Tjänade 100 kr på att städa hoss han.

Fast dom pengarna gick ju till haiti;)

Men de e typ de jag har gjort idag..

Nu så ska jag se film me Mammi<3

Så hare gött<3


 

Hittade den här gammla pringels behållaren i mitt rum. Då vart man sugen på lite pringels...

Synd bara att den var tom:(

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Printz - 23 juni 2012 12:07

Tänkte prova blogga på blogg.se istället. Har fortfarande kvar den här bloggen ifall jag skulle vilja byta tbx till bloggplatsen. Min nya blogg har ingen header än. Så den är jävligt ful nu. Men de får ni leva me! länken: http://lisaaprin...

Av Lisa Printz - 22 juni 2012 12:08


      Linne GinaTricot, 79 kr. ShortsGinaTricot 249 kr. ...

Av Lisa Printz - 19 juni 2012 18:02

       

Ovido - Quiz & Flashcards