livetsomlisa

Alla inlägg den 3 juni 2012

Av Lisa Printz - 3 juni 2012 21:25

 

Wilma Djärv.

Känner dig inte så bra. 

Men du värkar vara en super söt,snäll,gullig å rolig liten tjej.

Skulle vilja lära känna dig bättre!


 


Pauline andersson.

Du är en väldigt snäll,söt,rolig,gullig,snygg,fin å lite retsam tjej. 

Som jag kännt i många år.

Vi har bråkat ett antal gånger men vi har alltid blivit samms igen.

Du lyssnar alltid på en om man har nå problem. 

Du finns alltid där för en.

Du får en alltid att skratta även när man mår som sämst.

ÄLSKAR DIG PAU!<3




    

Nathalie Andersson.

Jag har kännt dig sen 6års. 

De var först i slutet av feman som vi började komma nära varandra.

Du är väldigt snäll,söt,snygg,heet,cool,ROLIG osv.

Det går inte att beskriva med ord hur mycke du betyder för mig.

Alla vill ha en vän som dig. 

En troGen fin å underbar vän som dig.

Jag har sagt det förut men jag säger det igen..

JAG ÄLSKAR DIG NATHALIE ANDERSSON<3<3




Fanny Hörlin.

Känner dig inte så bra.

Men du värkar vara en jätte snäll å söt person.

Vill lära känna dig bättre<3


Daniela Arias.

Jag minns hur spännande deT var första gången jag träffade dig.

När jag först såg dig visste  jag att du var en person som jag skulle

få många roliga minnen tsm mee.


Nån som jag skulle göra häftiga grejer med.

Nån som alltid ställde upp för en.

Nån som alltid fanns där för en.

Nån som var så söt satt man nästan blir avis.

Nån som respekterar alla för den dom är.

Jag ångrar inte för en sekund att jag lärde känna dig.

Det var en av dom bästa saker jag någonsin gjort.

Du betyder så jävla mycke för mig.

Lova mig en sak...

LÄMNA MIG ALDRILG ALDRIG ALDRIG.

JAG ÄLSKAR DIG<3


Sebastian Hellström.

Känner dig inte så bra. 

Men skulle vilja lära känna dig bättre<3



Sofia Lindskog.

Du är en snäll,söt,rolig å goo tjej.

som jag bara måste va med i sommar!

Å lära känna bättre!<3




 

Hanna Lindahl.


(Vet att bilden vart stor)

Du är en jätte söt,snäll,rolig,gullig,tjej.

Känner dig inte heller så bra.

Men jag Måsteee va med dig i sommar.

Vi kommer ha så kul tsm, de kan jag lova<3





Av Lisa Printz - 3 juni 2012 17:41

Jaa! Tack Natta för att du orkar komma över till mig!<3 Nu vart kvällen lite lyckad ändå:)

Du får ta å skynda dig att äta för jag saknar diiiiiiiiig<3<3


NATTA<3  

Av Lisa Printz - 3 juni 2012 16:44

Daniela Arias!<3




  

Elmer Melin!<3  

Av Lisa Printz - 3 juni 2012 16:04

Väska 149 kr. Köpt på affären berdvid Glitter:P Vet inte vad den heter;)  Å sen mina pyamasbyxor som jag sydde på syslöjden:)

   

Skor, 600 kr. Köpt på eurosko tror jag:S  

 Skolavslutnings klänningen. 200 kr köpt på H&M.




















Av Lisa Printz - 3 juni 2012 14:54

Tja. Kom nyss hem från lars-erik. Var ju där från igår till idag. Å idag så tänkte jag kanske vara med samme å pauline. MEN DE GÅR INTE FÖR DET HÄR DUMMA VÄDRET. Så nu nördar jag facebook som vanligt.

Åhh hela dan e förstörd. Man aja får väll blogga sönder bloggen sålänge dårå.

tjoooooooooo!



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards