livetsomlisa

Alla inlägg den 12 juni 2012

;(

Av Lisa Printz - 12 juni 2012 22:28

Det jag skulle berätta som hände idag,som inte var så kul...

Var att när jag å Natta satt på bänken utanför konsum.

Så säger Natta:OMG kolla där! 

"vi kollar"

Då ser vi att det är en tanat som hade cyklat å sen hade en bil råkat köra på henne...

Hon for typ över bil fönstret..

Sen så gick vi lite närmare å då såg vi att hon hade salgit huvudet.

Hon va meningslös.

Det var en stooor Blodpöl på vägen.

Natta å jag fick panik. Natta började stor gråta.

Vi stod där ett tag å pratade..

Sen när jag for hem å berättade allt för mamma så kom tårarna.

De var nog mest för att man vart så shokad...

Hoppas hon klarade sig!

Men de tvivlar jag på...

Av Lisa Printz - 12 juni 2012 21:53

Tjoooo!<3

Kom nyss hem från lekparken.Var där med Natta.

Vi tog kort,pratade,skrattade sönder,lyssnade på musik åt mjukglass osv.

Först när vi gick ner till stan å köpte mjukglass så träffade vi Stina.

Hon följde oss en liten bit till lekparken.

Sen efter vi hade varit i lekparken ett tag.Så drog jag å Natta te konsum.

Vi köpte shoklad FETTOVARNING! Nee men;) Då så satt vi på bänken å frossade shoklad. 

Då kom en gubbe å gjorde nå himla prutt ljud. Å Natta vart as rädd å hoppade till.

Sen sa han: Shoklad är inte bra! Tänk på Finarna(dom man har i ansiktet)!

Vi ba:HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA.

Sen gick han:S 

Sen så träffade vi Samme.

Hans cykelbakljul hade fasnat. Å då sa jag:Ge hit skiten! Nu så ska du få se på kvinno kraft!

Sen så tog jag tag i cykeln å drog.

Å då funkade den igen! Gudvad jag är magisk asså;)

Sen när han skulle cykla iväg så tappade han konsum påsen med coola å kakor i.

Guud vad jag å Natta garva asså!

De va en av dom roligaste kvällarna på länge!

Förutom en as hemsk grej som hände...

Berättar det i nästa inlägg....

Här kommer lite bilder från dagen,tjoooo!<3



MUMMA GLASS!<3

 

Stina å Natto<3 

   


HAHAHHA,vad gör jag? Sitter jag å bajsar elr?HAHA..

     

Ett gott skratta förlänger livet..

     

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards