livetsomlisa

Direktlänk till inlägg 12 juni 2012

Andersson!

Av Lisa Printz - 12 juni 2012 21:53

Tjoooo!<3

Kom nyss hem från lekparken.Var där med Natta.

Vi tog kort,pratade,skrattade sönder,lyssnade på musik åt mjukglass osv.

Först när vi gick ner till stan å köpte mjukglass så träffade vi Stina.

Hon följde oss en liten bit till lekparken.

Sen efter vi hade varit i lekparken ett tag.Så drog jag å Natta te konsum.

Vi köpte shoklad FETTOVARNING! Nee men;) Då så satt vi på bänken å frossade shoklad. 

Då kom en gubbe å gjorde nå himla prutt ljud. Å Natta vart as rädd å hoppade till.

Sen sa han: Shoklad är inte bra! Tänk på Finarna(dom man har i ansiktet)!

Vi ba:HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA.

Sen gick han:S 

Sen så träffade vi Samme.

Hans cykelbakljul hade fasnat. Å då sa jag:Ge hit skiten! Nu så ska du få se på kvinno kraft!

Sen så tog jag tag i cykeln å drog.

Å då funkade den igen! Gudvad jag är magisk asså;)

Sen när han skulle cykla iväg så tappade han konsum påsen med coola å kakor i.

Guud vad jag å Natta garva asså!

De va en av dom roligaste kvällarna på länge!

Förutom en as hemsk grej som hände...

Berättar det i nästa inlägg....

Här kommer lite bilder från dagen,tjoooo!<3



MUMMA GLASS!<3

 

Stina å Natto<3 

   


HAHAHHA,vad gör jag? Sitter jag å bajsar elr?HAHA..

     

Ett gott skratta förlänger livet..

     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Printz - 23 juni 2012 12:07

Tänkte prova blogga på blogg.se istället. Har fortfarande kvar den här bloggen ifall jag skulle vilja byta tbx till bloggplatsen. Min nya blogg har ingen header än. Så den är jävligt ful nu. Men de får ni leva me! länken: http://lisaaprin...

Av Lisa Printz - 22 juni 2012 12:08


      Linne GinaTricot, 79 kr. ShortsGinaTricot 249 kr. ...

Av Lisa Printz - 19 juni 2012 18:02

       

Ovido - Quiz & Flashcards