livetsomlisa

Alla inlägg den 1 juni 2012

Av Lisa Printz - 1 juni 2012 23:10

Jupp nu header<3 Kan ni inte se den så komentera!:) 

Är inte världsbäst på att göra headers menmen;) Man kan ju alltid skylla på att det va den första jag gjort;S

Av Lisa Printz - 1 juni 2012 21:55

TjaTja!:) Kom nyss hem från lekparken. Först så var jag å Pauline där. Å vi pratade om snygga killar me nå små tjejerxD Sen ringde Pauline Samuel. Å då så kom han till lekparken å va me oss. Vi hade as kul! Jag å Pau frös så jävla mycke så Samuel fick bli vår varma lilla krambjörn<3

Aja nu skypar jag me Maja.L Samuel å Pauline<3

Kramizar LIsaa<3


 

Av Lisa Printz - 1 juni 2012 19:03

 

Smutskig spegel.se  

Igentligen så kostade dom 60 kr st. Men fick båda två för hundra kr:)<3

Tack sötaste Julia<3

Av Lisa Printz - 1 juni 2012 18:56




Det synns typ inte att jag har tonat håret på den hära bilden.. Men de synns att jag kilppt mig allafall. 

       

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards