livetsomlisa

Direktlänk till inlägg 12 juni 2012

;(

Av Lisa Printz - 12 juni 2012 22:28

Det jag skulle berätta som hände idag,som inte var så kul...

Var att när jag å Natta satt på bänken utanför konsum.

Så säger Natta:OMG kolla där! 

"vi kollar"

Då ser vi att det är en tanat som hade cyklat å sen hade en bil råkat köra på henne...

Hon for typ över bil fönstret..

Sen så gick vi lite närmare å då såg vi att hon hade salgit huvudet.

Hon va meningslös.

Det var en stooor Blodpöl på vägen.

Natta å jag fick panik. Natta började stor gråta.

Vi stod där ett tag å pratade..

Sen när jag for hem å berättade allt för mamma så kom tårarna.

De var nog mest för att man vart så shokad...

Hoppas hon klarade sig!

Men de tvivlar jag på...

 
 
Ingen bild

daniela

12 juni 2012 22:39

Omg, NEEEEEEEEEEEEEEEJ så sorgligt:(<3

Lisa Printz

12 juni 2012 23:18

Jau... Veeet:(

 
Ingen bild

Anonym

13 juni 2012 07:25

Du skulle ringt ambulans?!

Lisa Printz

13 juni 2012 13:11

De va ju några andra som gjorde de. Hon som körde på tanten ringde ju ambulans.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Printz - 23 juni 2012 12:07

Tänkte prova blogga på blogg.se istället. Har fortfarande kvar den här bloggen ifall jag skulle vilja byta tbx till bloggplatsen. Min nya blogg har ingen header än. Så den är jävligt ful nu. Men de får ni leva me! länken: http://lisaaprin...

Av Lisa Printz - 22 juni 2012 12:08


      Linne GinaTricot, 79 kr. ShortsGinaTricot 249 kr. ...

Av Lisa Printz - 19 juni 2012 18:02

       

Ovido - Quiz & Flashcards