livetsomlisa

Direktlänk till inlägg 13 maj 2012

HAHAHAH<3 Lova yaa Nathalie<3

Av Lisa Printz - 13 maj 2012 17:56

Hejhej:) Sorry att jag inte bloggade igår men hann aldrig. Var på stan med Mamma å Josse. Hittade inget. Sen på kvällen så for jag å Mamma å Millan ut å sprang! De var riktigt sköönt. Jag har börjat springa väldigt ofta nu. Behöver träna lite... Ska försöka springa varje dag!:)  Sen idag så for jag Mamma å Josse ner på stan igen. Å då hittade jag en jätte fin klänning som jag ska ha på skolavslutningen! 

Sen nu så ska jag Mamma å Millan ut å springa igeen!  

Bloggar mer sen<3

Kramizar Lisa<3


 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Printz - 23 juni 2012 12:07

Tänkte prova blogga på blogg.se istället. Har fortfarande kvar den här bloggen ifall jag skulle vilja byta tbx till bloggplatsen. Min nya blogg har ingen header än. Så den är jävligt ful nu. Men de får ni leva me! länken: http://lisaaprin...

Av Lisa Printz - 22 juni 2012 12:08


      Linne GinaTricot, 79 kr. ShortsGinaTricot 249 kr. ...

Av Lisa Printz - 19 juni 2012 18:02

       

Ovido - Quiz & Flashcards