livetsomlisa

Alla inlägg den 2 mars 2012

Av Lisa Printz - 2 mars 2012 21:36

HAHAHA,stina har typ invarderat min bloggxD<3

 
Av Lisa Printz - 2 mars 2012 19:44

HejHej:)<3 Förlåt om jag inte bloggade igår.. Men bloggplatsen var typ helt cp...

Men idag så bloggar jag igen som vanligt.

Idag efter skolan så var jag på stan med Stina å Yohanna<3 Det var awseome. Igentligen så skulle typ zeb följa med;) Eller iallfall en bit på vägen..Men han typ "försvann" Eller nått sånt.

Fick med mig en lila Hår mascara från stan:) Kanske ska testa imorron om den funkar.

Just nu så gör jag typ inget eller chattar med Ismael på Fb å bombar Nathalie på skype.Fast hon svarar inte den lilla bajs apan:(

Bloggar mer sen<3

Hade bäst din social bajs häst!:)<3

 

Hår mascaran som jag köpte:)<3


Ovido - Quiz & Flashcards