livetsomlisa

Alla inlägg den 3 mars 2012

Av Lisa Printz - 3 mars 2012 21:37

 Köpt på Cubus. 149 kr<3

  Köpt på Cubus. 149 kr<3

 
Av Lisa Printz - 3 mars 2012 17:47

HejHej:)<3 Idag så har jag varit på stan igen med min sötnos Elvira<3 Vi åt lunch på stan oxå.Pizza blev det. Mumms! Å Vi såg typ flera hundra stycken som vi kände;)

 Men iallfall så La jag av 3 tröjor till imorron.Men nu när jag har funderat så tror jag nog att jag bara ska köpa 2 av dom. Man vill ju inte slösa så mycke pengar.Även om det är mamma som betalar;)

Så imorron ska jag nog fara ner på stan igen å köpa dom<3

 Men nu så ska jag fara å köpa lite godis till ikväll.

Bloggar mer sen.

Hade bäst aphäst<3

 Mumms<3 Elvira!<3

 

            Coolingen Elvira<3

 

 

    Ellan klätrar upp i basket korgen utanför skolan;)<3

      Söt Ellan som rammlade<3



Ovido - Quiz & Flashcards