livetsomlisa

Alla inlägg den 26 mars 2012

Av Lisa Printz - 26 mars 2012 18:18

HejHej:)<3 Igår så var jag på street dancen som vanligt. Vi har nästan gjort klart hela dansen.Vi har gjort första versen,refrengen och sticket klart. SÅ nu är det bara andra versen av dansen kvar.

Sen på kvällen så kom yohanna och lärde mig hur man laddade hem lite appar te mobilen.

Sen idag på lunchen så tog noah min kaffel och lastade en massa mat på den. Och försökte he den i min mun..Då tog jag tag i hanns hand och sen massa mat for ut på bordet. Då såg vår lärare det. DÅ försökte vi smita undan genom att smyga oss ut. Men det gick inte så bra...Det slutade med att vi fick torcka upp det-.-

Nu så ska jag ta å fara till min sötnos Stina<3

Bloggar mer sen.

Hade bäst Stiní häst<3



 
Ovido - Quiz & Flashcards