livetsomlisa

Alla inlägg den 5 mars 2012

Av Lisa Printz - 5 mars 2012 21:06

 Före<3

  Efter:)<3 Fast de synns mer i värkligheten:)

 
Av Lisa Printz - 5 mars 2012 18:15

HejHej:)<3 Sorry om jag inte bloggade igår. Men hann typ int.Först så drog jag ner på stan igen med natta å köpte dom där 2 tröjorna som jag la av i lördags.Sen klockan 3 så for jag på dans. Och sen så såg jag på Mello.Kan inte fatta! Vem röstade på den dära fliiinck! Han var ju as läskig! Och söög på att sjunga.Dog typ när dom sa att han hade gått vidare.. Han förstörde typ min kväll.

Idag så har jag,Stina,Daniela,Felle å Elvira varit hoss Elvira.

Vi hade as kul! Först så spelade vi just dance 3(stavning).Sen så gick vi ut å la oss i snön utan jacka eller skor.Det var värkligen as kalt! Sen så fikade vi.Sen så gjode vi lite andra saker oxå.

Ikväll så ska Stina komma hit.Och jag ska tona håret för första gången.Ska typ tona underhåret mörkarebrunt.Få se hur det blir.Bild kommer sen ikväll.

Nu ska jag vänta på att Stina ska komma:)

Hade bäst flygande häst<3


 

 

  

  

 

  

    

  Mina coolingar!<3

  Felle vågade inte gå ner...

  Men som tur var så kom super Stina å räddade henne:D xD

   Stina... Nu har jag bevis på att du puttade ner mig och sen sprang iväg>:)

    Stina ba:peuw peuw!x>D

  HAHAHA,min awesoma min;)<3

   Tummen upp för snöbad<3

  Mummsis<3<3

  

  Söt Felle<3

    HAHAHA, handtaget gick typ av;S<3

    Min sötnos<3


Ovido - Quiz & Flashcards