livetsomlisa

Alla inlägg den 20 mars 2012

Av Lisa Printz - 20 mars 2012 20:55

HejHej:) Idag så hade vi två Nationella prov i matte hela förmiddagen-.- Det var as booring.

Men tur att jag hade med mig en macka som jag kunde äta på rasten;)

Tagga ute bandy imorron på skolan då-.- Noot.. Varje klass är indelade i 3 lag sen så spelar man typ mot ett annat lag från en annan klass.Asså typ 6:a 6:b osv. och sen om man vinner så går man typ vidare till semefinal eller vad det nu heter och sen final. Om man vinner så skulle man typ få en överaskning. Hoppas att det inte är äran-.-

I mitt lag så äre Jag,Julia.G,Elvira,Ebba,Samuel,Oskar och linus... Vi heter typ "Samuel och gludlåckarna". Fint namn va?... Eller så inte;)

Men nu så ska jag ta å sova lite. God nattii!<3

Hade bäst bandy häst<3


 


MEN BAJS BLOGGPLATSEN.SE NU GÅR DET INTE ATT FÖRMINSKA BILDEN IGEN-.- PRUTT OXÅ!

Ovido - Quiz & Flashcards