livetsomlisa

Direktlänk till inlägg 24 mars 2012

Ny mobil! Inte lite glad<3

Av Lisa Printz - 24 mars 2012 16:46

HejHej:)

Jag fyller då  år snart den 17 april. Och min mobil är helt störd. Så jag fick en ny igår som en tidig födelsedags present:)

Inte lite glad!:) Det vart en samsung galaxy ace!:D

Har inte förståt mig på hur man laddar hem appar än;) Men yohanna får lära mig;)

Bloggar mer sen<3

 hade bäst kamel häst<3


  Min nya mobil<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Printz - 23 juni 2012 12:07

Tänkte prova blogga på blogg.se istället. Har fortfarande kvar den här bloggen ifall jag skulle vilja byta tbx till bloggplatsen. Min nya blogg har ingen header än. Så den är jävligt ful nu. Men de får ni leva me! länken: http://lisaaprin...

Av Lisa Printz - 22 juni 2012 12:08


      Linne GinaTricot, 79 kr. ShortsGinaTricot 249 kr. ...

Av Lisa Printz - 19 juni 2012 18:02

       

Ovido - Quiz & Flashcards