livetsomlisa

Direktlänk till inlägg 24 mars 2012

Ibland hatar jag dig rubriken >:D

Av Lisa Printz - 24 mars 2012 17:31

HejHejj:)<3 Igår på kvällen så for jag,Stina å Ottel te ok-backen igen.Vi grillade och åkte i backen. Vi hade värkligen as kul!:D  Sen så hade vi ritat varsin "niklas gubbe". Stina gjorde niklas med k.Jag gjorde NIclas med C Och yohanna gjorde Nicklas med Ck.Yohanna skulle igentligen följa med men hon kunde inte:(<3

Men iallfall sen så innan vi skulle fara så brände vi uppp nicklas med ck och niclas med c. Stina tyckte att hennes niklas var så söt så hon ville inte bränna upp han;) Spelade in då vi brände uåå niklisarna. Kanske lägger upp videon sen.Om jag orkar. Fast man ser typ ingenting. Men ändå.

Hade bäst Niklas häst<3


Världens sötaste niklisar:)<3 

 

  HAHA,det ser ut som att jag har skäggxD<3

  Woow Otti kan trolla:O<3

   Där träffade vi Jenny:)<3

 

   

  MIn sötnos<33 



 
 
kbry ungen...!

kbry ungen...!

25 mars 2012 19:28

kbry!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://wertgerge

Lisa Printz

26 mars 2012 18:17

Dryg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Printz - 23 juni 2012 12:07

Tänkte prova blogga på blogg.se istället. Har fortfarande kvar den här bloggen ifall jag skulle vilja byta tbx till bloggplatsen. Min nya blogg har ingen header än. Så den är jävligt ful nu. Men de får ni leva me! länken: http://lisaaprin...

Av Lisa Printz - 22 juni 2012 12:08


      Linne GinaTricot, 79 kr. ShortsGinaTricot 249 kr. ...

Av Lisa Printz - 19 juni 2012 18:02

       

Ovido - Quiz & Flashcards