livetsomlisa

Direktlänk till inlägg 28 mars 2012

Då ska man vara med i Lilla aktuellt skola imorron<3

Av Lisa Printz - 28 mars 2012 18:59

HejHej:)<3 Imorron så ska min klass vara med i lilla aktuellt skola.Vi ska typ tävla mot nyhammre skolan. Dom har vunnt 2 gånger innan. Det kommer bli as pinit om vi losar. För hela mellanstadiet ska typ se på det. och nästan alla 6:or tror jag;S

kanske kan kopiera länken sen och lägga upp den på bloggen. Om jag orkar sen när vi har vunnit;P <3

Kanske bloggar mer sen.

Hade bäst aktuellt häst<3


 

SÅ FÖRBANNAT JÄVLA SÖÖT OTTILIA!<3 har denna blid som profil bild på facebook nu!!!<333

förlåt igen för as stor bild.... Men bloggplatsen är ju helt stöööörd...-.-




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Printz - 23 juni 2012 12:07

Tänkte prova blogga på blogg.se istället. Har fortfarande kvar den här bloggen ifall jag skulle vilja byta tbx till bloggplatsen. Min nya blogg har ingen header än. Så den är jävligt ful nu. Men de får ni leva me! länken: http://lisaaprin...

Av Lisa Printz - 22 juni 2012 12:08


      Linne GinaTricot, 79 kr. ShortsGinaTricot 249 kr. ...

Av Lisa Printz - 19 juni 2012 18:02

       

Ovido - Quiz & Flashcards