livetsomlisa

Direktlänk till inlägg 29 mars 2012

Ta er Nyhammre skolan-.-

Av Lisa Printz - 29 mars 2012 17:06

HejHej:)<3 Idag så var vi med i lilla aktuelt skola. Vi mötte nyhammre.

Först så ledde vi med 3-1 sen så på fejset så skrek vi igentligen norrhammar förre nyhammre. Men eftersom att norrhammar och nyhammar låter så sjukt lika så sa dom att nyhammar fick ett påäng.Och då vart jag skit mega sur. Men jaja... Sen så stod det 3-3 och då vart det en följd fråga. Vi skrev typ sammtidigt men nyhammre vann ändå.Snaka om besviiken....Och det tråkigaste var att jätte många från alla klasser retade oss och ba:gud vad ni är dåliga,ni sug osv.Men jag sa ba:ni kunde inte ha gjort det bättre själv.Sen så gick jag ba.

Så det var ju lite tråkigt. Men allafall sen stista lektionen så hade vi ett till Nationella prov i matte. Och det var as svårt.Så är as trött nu.

Bloggar mer sen.

Hade bäst hammar häst<3


 

EN  gammal blid från i sommras då jag och Ebba sov över i Stinas husvagn på hennes gård:)<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Printz - 23 juni 2012 12:07

Tänkte prova blogga på blogg.se istället. Har fortfarande kvar den här bloggen ifall jag skulle vilja byta tbx till bloggplatsen. Min nya blogg har ingen header än. Så den är jävligt ful nu. Men de får ni leva me! länken: http://lisaaprin...

Av Lisa Printz - 22 juni 2012 12:08


      Linne GinaTricot, 79 kr. ShortsGinaTricot 249 kr. ...

Av Lisa Printz - 19 juni 2012 18:02

       

Ovido - Quiz & Flashcards