livetsomlisa

Alla inlägg under mars 2012

Av Lisa Printz - 15 mars 2012 18:25

HejHej:)<3 Idag hade vi friluftsdag.Det var så sjukt awesome!<3 Som jag sa så hade jag plucka hela dagen i backen.

Det var så kuuuul!!<3 Vi träffade en kille som vi gått med i förskolan å 1:an tror jag. Han heter jonny(stavning).

Han e typ kines(stavning)xD. HAn var typ i ok-backen å åkte bajs skidor. Haha,Han var typ as söt;)<3

En liten glasögon orm<3 JAg var osäker på om det var han..Så hedda skrek:Jónny! För å se om han tittade bak. Och det gjorde han.Sen så gick jag otti,johanna å natta fram till han. Jag ba: Hej du kanske inte minns oss men vi har typ gått på samma skola.Han ba:Hehe,okej. osv. Haha,han hade typ en sån dära äcklig  målbrotsröst-.-

Men vi hade as kul iallfall.

SÅ nu e jag helt slut. Kom typ hem kl: 4.

Kommer kanske lägga upp en video som som Stina gjorde idag om firluftsdagen.Hon kommer även lägga upp den ¨på Fb. Bara så ni vet;)<3

Men nu så ska jag ta å vila lite<3

Hade bäst snö häst<33

 



Av Lisa Printz - 14 mars 2012 21:43

HejHej<3 Idag då har det varit en rätt så normal skoldag.Vart typ as sur på Ottilia-.-

Det var såhära. Jag och ottilia satt bredvid varandra medan vi väntade på att bild lektionen skulle börja.Då så kom Zeb,Lucas och Simon med en ost rings påse.Det är som typ chips.Dom hade köpt den på typ viking för kanske 10 kr. Då sa Simon vem vill ha en "ring". Jag ba:jag vill!!! Och otti satt alldeles tyst... Sen säger han: Om du fångar den så får du den lisa. Och då kastar han iväg den. Sen så sträcker otti ut sina bajs händer och fångar den! Och sen stoppar hon den i munnen innan jag hinner säga nått...Då vart jag typ as sur-.- För den var faktiskt till mig. Och hon kunde ha delat på den. Det hade jag gjort..(not) Men jaja... Men sen vart jag lite gladare när Zeb var så sjukt snäll och gav mig en<3 pil 3 på han<3 Hehe,Men asså det var inte ett så alvarligt bråk. Men ändå. Sen Efter middagen så for jag,Yohanna,Otti å Natta på konusm och köpte en massa fika! Efter som att det är frilufsdag imorron och vi valde plucka hela dagen i backen<3 Men nu ska jag sova<3

God natti<3

Hade bäst snor häst<3


     



BAJS. DET GÅR INTE ATT FÖRMINSKA BILDERNA NU IGEN! BLIR RENT PISS OFF PÅ BLOGGPLATSEN-.-

Av Lisa Printz - 12 mars 2012 20:46

   HejHej:)<3 Jaa.. Som ni såg så ska jag inte fortsätta med 30-dagars bilder. För att det vart typ jobbigt och jag glömde bara bort det.

Jaja...Idag har det varit en ganska så okej dag på skolan. Bajjjjjs! Imorron så ska vi vara på nordanå hela dagen.Och typ släktforska. Vi var där en gång förut förre  jul lovet. Å det var hur boooring som helst.

Tagga inte..-.- Men nu så ska jag fortsätta att skypa med min sötisar Zeb å Stina<3

Hade bäst fuck häst<3



 


Av Lisa Printz - 11 mars 2012 20:27

HejHej<3 Idag så har jag stina,Sabina,Felle och Maja.Ö varit på Edda och tittat på en cheerleading(stavning) tävling.

Dom som vi hejade på heter sharks.Och Ottilia,Julia.G,Mirja,Kajsa å arberesha(stavning) var med i det laget.

Dom kom trea! Det var awesome. Jippi imorron är det skola! Ååå..längtar inte...

Men nu ska jag fortsätta att skypa med pauliniii<3

Hade bäst röv häst<3


  Sharks<3

 Smygfotade ottixD

                

Av Lisa Printz - 10 mars 2012 19:53

HejHej:)<3 Sorry om jag inte bloggade igår men vad typ helt slut. Låg typ och sov hela dagen.

Iallfall idag så har jag varit på stan med mamma.Hade tänkt köpa en ny ryggsäck,Eftersom att min ser ut som en kill rygga-.- Men hittade ingen fin.Får hålla utkick efter en;)Alltid när jag är på stan så tänker jag passa på att köpa ett par byxor för skulle värkligen behöva det. Men det är mycket roliga å prova tröjor. så det blev att jag köpte tre tröjor istället<3 Haha,jag kanske har glömt att skriva det här men jag har typ sprotlov nu:D Vet inte om jag skrivt det så skriver det igen;P Men börjar skolan på måndag= bajstråkigt.Men nu så ska jag se på Mello. Hoppas att typ loreen vinner. Vem som helst får vinna utom torsten flinck(stavning) å björn blablabla...-.- för då exploderar jag typ-.-

Men hade bäst fisk häst<333


 Tog kort på den bakifrån satt ni skulle få se "hålet" Bik bok 299 kr.

  Gina. 149 kr.

    Rosa linne. Gina 99 kr.

Av Lisa Printz - 8 mars 2012 19:32

HejHej;)<3 Igår så sov jag ju över hoss Stina med yohanna. Vi hade hur kul som helst. Det kunde inte blivit bättre!<3

Vi skrattade,pratade,flummade,sprangrunt,flummade,flu
mmade,flummade och hade as kul helt enkelt!<3

Vi gick å la oss vid 4 halv 5 tiden på natten. Så nu är man värkligen as trött. Ska lägga mig å vila lite nu då.

God natti<3

Hade bäst din  flummig röööv häst<3


 Sööt Stini<3<3

     Miin maaan<3<3

  

 

  


 Påväg till zeb för att hämta laddaren;)<3 sorry för dålig kvalla.

    HAHA,Zeb dansar så fint;)

   

 

    HAHA,det dära är ju typ en kopia av otti!xD<3

  Yohanna du är bara för sööt<3<3<3

 

 

   Ond prinssesa!<3

 

 

 

  Yohanna blev lite trött<3

  HAHAH,yohanna kastade upp dockan i lampan-.-<3


Jag snodde Stinis glasögon<3

 

 

        Mumms!!<3

 Morgon trött<3

  Fin morgon frilla man har då-.-<3

   Vart typ kär i denna bondgårdxD 

Av Lisa Printz - 7 mars 2012 15:59

HejHej:)<3 Idag så har jag inte gjort så mycket annat än att handla inför ikväll å tagga natten<3

För ikväll så ska jag å yohanna sova över hoss Stina:D<3 Det kommer bli awesome.Sen när jag kommit till stini så ska vi typ "möta" zeb;) För Stina har typ tappat bort sin ipod laddare..Å Vi behöver en.. Så snäll som zeb är så fick vi låna hanns:D

Men nu så måste jag packa inför ikväll.

Hade bäst sov häst<3


 HAHA,läskig bror man har i bakrunden;)<3 

Ovido - Quiz & Flashcards