livetsomlisa

Alla inlägg under april 2012

Av Lisa Printz - 23 april 2012 20:57

Elvira<3

 

Felle,Danni å Samme<3

   

Noah<3

 



 
Av Lisa Printz - 23 april 2012 20:16

Hejhej:) Idag efter skolan så följde Ebba å Natta mig hem. Jag å Ebbe tränade på nån dansuppvärming vi ska ha på gympan på onsdag. igentligen så är felle å samme meed på den.. Men samme vill träna imorron å felle e sjuk.. Så vi ska typ träna igen imorron kanske. Sen så spenderade jag kvällen med Stina<3 Vi hade as kuuul. Som vanligt. Hon smsade random personer från min mobil..Hehe..

Kramizar Lisa<3


 

Halva sidan av håret e lockat å halva o lockat!<3

Av Lisa Printz - 22 april 2012 21:45

En vit Inliner. köpt på kicks. 79 kr. En Inliner vessare. Köpt på Kicks, 20 kr.  

Av Lisa Printz - 22 april 2012 21:22

hejHej:) Idag så for jag,Yohanna å Stina på staan<3 Köpte  en vit Inliner. å en Inliner vessare. Sen efter jag varit på stan så drog jag å Otti te dansen. vi har en gång kvar sen så ska vi visa upp den! Det kommer bli pinit! de går typ ba små barn i vår grupp... Så de kommer bli pinit.. 


      


 




Av Lisa Printz - 21 april 2012 21:37

 

Isak poromaa!<3

 

Sabina Zikerman!<3

Av Lisa Printz - 21 april 2012 13:31

HejHej:) Tänkte berätta lite om discot igår. De var awesome!Var typ där med as många. Fast jag var typ mest med: Natta,Stina,Danni,Raja,Samme,Noah,Julia.G,Pauline å många fler!<3 När jag komm ditt så tänkte jag att Natahlie å Daniela hade gjort så jävla mycke för mig så jag ville göra nått för dom. På nått sätt så lyckades jag göra satt Daniela dansade tryckare med Noah<3 Å Nathalie dansade tryckare med Samuel<3 Dom var så jävla söta så höll på att börja gråta.

Men de va as kul iallfall. 

Kramizar Lisa<3

Lite bilder från Discot<3


 

Natta å jag!<3

    

Pauline å Jag<3






Av Lisa Printz - 20 april 2012 18:04

      

Ovido - Quiz & Flashcards