livetsomlisa

Alla inlägg under april 2012

Av Lisa Printz - 12 april 2012 17:31

Yohanna Nilsson<3

 

Nils bastiampillai<3

 
Av Lisa Printz - 12 april 2012 16:41

HejHej:) Idag typ kolckan tre så for jag å Mamma te veterinären med Millan för att hon skulle ta sin tredje valpspruta. Det gick jätte bra. Hon kände knappt något.

Sen ikväll så vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Kanske vara med nån eller nått sånt.

Kramizar Lisa<3


 

Av Lisa Printz - 12 april 2012 16:18

HejHej<3 Jau.. Rubriken säger allt. Tänkte svara på en liten komentar som  en tjej som kallar sig för missstyle har skrivt.....


Komentar:

Heej jag tycker du har en ganska dålig blogg därför att du har bara 2 kategorier och då måste man blädra hela tiden för att komma till dä men letar efter och så tycker jag att du har en ful still för att du har typ bara en tröja med ett par byxsor sen klart men men alla har sin egen still även om den är ful men du har snygga glasögon och fin långt brunt hår! och vem är hon blondinen skit snygg i love she hon är jätte snygg och har snygg kläd still om hon har en blogg länka den om inte säg från mig att hon är bästtt!!!




Svar: Hej! Alla har ju sin egen åsikt. Jag vet att jag inte har så många kategorier..Men jag kanske ska börja med det. Har int gjort det för att det har inte funkat. Jag har inte bara en tröja och ett bar byxor? Hur kan du tro de när du int ens har sätt min garderob. Och vadå ska man ha 5 par byxor och typ 3 par tröjor på sig eller vadå? Vem i blont  hår? känner många mee blont hår. 
Har du inge vettigt att komentera så kan du lika gärna låta bli.

Om Nu min blogg är så dålig vrf kollar du ens på den då?

Av Lisa Printz - 11 april 2012 17:20

HejHej:)<3 Idag så gick jag,Millan,Pau å Trix(paus hund) ute på en promenad. Sen for vi till pau. Det var as kul! MIllan å Trix är så söta tsm. Dom är samma ras. Och nästan lika gammla. Trix är bara 1 månad äldre. Vi har redan planerat deras bröllop.

Kramizar Lisa<3



'  


 





Ovido - Quiz & Flashcards