livetsomlisa

Alla inlägg under april 2012

Av Lisa Printz - 19 april 2012 21:29

Känslan då man råkar bjuda in Stefan skolfritidsledare till en grupp på FB vid namn "Norrhammar Disco"...-.-

Hur lyckas man liksom...<3


Till och med en buddha e smartare än lilla mig...<3  

Av Lisa Printz - 19 april 2012 21:18

Hejhej! Jau.. Imorron så ska jag på Norrhammar disco! Kommer bli awesome! har längtat efter ett norrhammar disco så länge som jag kan minnas!:)

Skulle bara skriva dexD<3

kramizar Lisa<3


 


Av Lisa Printz - 19 april 2012 21:08

TjaTja:) Idag efter skolan så drog jag å Stina ner te staan!Det var awesome. Stina la av två tröjer. Å jag la av en. Kanske köper den imorron. Om jag hinner gå ner på stan. Å om jag får för Mammi<3 Sen så spenderades kvällen med Stina:)<3 

Vet int vad jag skulle gjort utan den lilla bajskorven!<3

Kramizar Lisa<3


 

Alltid samma smile...<3

Av Lisa Printz - 18 april 2012 21:28






Ottilia Wikström!<3<3

   

Alfons Rönmark!<3

Av Lisa Printz - 18 april 2012 17:02

Hejhej:) Idag på bilden så skulle vi göra klart våra cd omslag. Man skulle rita en skiks och sen göra det på dator. Å rovisa nästa vecka... HAHAH.... Jag har ju världens mognaste cd omslag. Den heter typ " Grises orkester". Å en av låtarna heter pigg cigg! Jag,Stina å ottel tänkte typ spela in en musik video te den låten! HAHA... asså bara så ni vet vi komm på låten själva:P

Tänkte ba skirva de...

Karmiz<3


 



Av Lisa Printz - 18 april 2012 16:37

HejHej:) Glömde å blogga igår eftersom att jag fylde 13 år:D Så tänkte berätta lite om hur jag firade min födelsedag!

Vid middags tid så fick vi gäster. Vi åt smörgåstråta= Mumms! Sen så fick jag lite ont i huvudet å la mig i sängen å såg på tv. Sen somnade jag. Å våra gäster for. Medans jag sov så kanckade de på dörren.. Mamma öppnade eftersom att jag sov då vare Stina å Natta. Dom vill va med mig. Men jag sov ju så mamma sa att jag sov.. sen vacknade jag typ vid halv åtta.Då sa Mamma att det stod en present utanför dörren.  Då ringde jag upp Natta Å då komm hon hit igen. Sen öppnade jag det! Det var en liten figur som hette Tony! Sen så var det en stegräknare!(Eftersom att jag å stina ska träna i sommar).Å Persenten var alltså från Stini å Yohanna!!:D Sen for Natta vid halv 10 tiden. Sen sommnade jag.Juste, från mamma så hade jag ju redan fått en mobil! Men Annars så fick jag typ pengar å lite meeer små saker:)<3

Kramizar Lisa<3


v


 

Jag å min moster!

   

Lite av det jag fick;) Man ser typ int vad det e för nått;S<3





Av Lisa Printz - 16 april 2012 20:43

HAHAHA OTTILIAxD


   

 
Av Lisa Printz - 16 april 2012 20:26

HejHej:) Idag så hände det as många grejef. Dom två första lektionerna som igentligen skulle ha varit läsråd å so förvandlades till en liten minnes stund för Tilda. Vet ni int vem Tilda är eller vad som hänt så läs i nått av mina tidigare inlägg. Men iallfall sen efter den minnes stunden så hade vi språkval som vanligt i mitt fall spanska. På svenskan så såg vi alis i underlandet. Sen  så fick dom som vill skippa typ hela matten för att skriva i en liten bok som Tildas föreldrar hade gjort.Man kunde typ skriva om hur man kände och sina tankar till Tilda. Sen efter en vecka så skulle föreldrarna ta tbx den. Som ett minne.

Sen så gick brandlarmet så alla sprang ut. Det var typ ett test... Jag tänkte direkt MOBILEN! så räddade den först<3 Sen slutade vi!

Kramizar<3


 

Älskade Tilda!<3<3

Ovido - Quiz & Flashcards