livetsomlisa

Alla inlägg under april 2012

Av Lisa Printz - 15 april 2012 21:38

 




  

Webbcam kvalla...

Av Lisa Printz - 15 april 2012 20:51

Ignorera min hand...  

Av Lisa Printz - 15 april 2012 17:28

HejHej!:) Jau, idag så har jag Stini varit på Leos. Det va awesome! Vi försökte hitta nå nya "kompisar" men de gick int så bra.. De va mest jätte små barn där.. Vi träffade oxå några som vi kände dära. Typ denis,Albin.W,Emilia.B å Wilma.B<3

Känner typ int emilia å wilma.. Har typ ba sätta dom på fb.. Men vi hade iallfall as kuul!<3

Just nu så försöker jag få mitt skype å funka... Det går typ int å ringa nån eller svara:(

Kramizar Lisa!<3


 

Av Lisa Printz - 14 april 2012 20:31


Julia Hansen<3


   

Boss thiamrat<3

Av Lisa Printz - 14 april 2012 16:28

Hejhej:) Idag så for jag å Mammi på stan. Provade lite byxor. Dom där rosa shortsen som jag la av igår köpte jag. Sen så köpte jag ett par mjukis byxor som jag kan dansa i. Gå street dance som ni säkert vet. Sen så köpte jag nå aniskts medel elr nå. För att få bort finnar pormaskar osv.

Kramizar Lisaa<3


Rosa shorts,Cubus. 149 kr.


 

Svarta Mjukisbyxor,cubus. 149 kr.

 

Ansikts tevett grejen,Apoteket. Vet int riktigt vad den kostade.








Av Lisa Printz - 13 april 2012 21:57



Ignorera min bleka been...<3  

Av Lisa Printz - 13 april 2012 21:36

HejHej:)<3 Jaa.. Som jag skrev så har jag varit på stan med Evelina idag.Det var as kul. Hittade två par snygga shorts.Den ena var blå å den andra var rosa. La av båda. Ska dra ner på stan igen imorron.. Å då ska jag nog köpa dom rosa.För dom var biligare. Evelina köpte oxå ett par shorts fast dom var blommiga. 

Sen så drog vi hem te mig å åt middag. Det vart hamburgare!:D Mumms! Sen dorg Eve. Å Stina kom hit.

Bloggar nog mer sen<3

Kramizar Lisa<3



 


 

Ignorera mit face...


Ovido - Quiz & Flashcards